poniedziałek, 8 lipca 2013

Wakacyjne Ogłoszenia Parafialne- czyli garść informacji!



                                                    Moje drogie czytelniczki!


Ponieważ rozpoczęły się wakacje a jest to okres intensywnych spotkań towarzyski a także wypoczynku wszelakiego chciałabym rozwiać kilka wątpliwości a także przekazać garść ważnych informacji.

* Często pytacie mnie na wywiaderze i Tytku czy wrócę i kiedy.
Odpowiadałam na to pytanie milion razy i stało się to trochę uciążliwe. Napiszę to jeszcze raz i mam nadzieję, że nie będę musiała niepotrzebnie się powtarzać.
Tytek jest chwilowo zawieszony z tego powodu, że straciłam wenę na to konkretne opowiadanie a z szacunku do Was i samej siebie nie chcę pisać na odwal się, byleby było.  Zastrzegłam jednak, że pewnego dnia tam wrócę, ale naprawdę nie mam pojęcia kiedy.

* Druga sprawa to pytania kiedy pojawi się nowość na Pigmalionie i czy nie mogłabym publikować częściej rozdziałów na moich blogach?
Skarby kochane piszę obecnie trzy samodzielne opowiadania: Pigmalion, Obsesję i Ensuano i Siostrzyczki wspólnie z Martiną. Mamy też w planach razem napisać sequel El Santo del Inferno o nazwie El Santo del Amor. Kto czytał ten wie, że pierwsze opko było o Ikerze i Xabim a drugie będzie o losach Ikera po tym, jak rozstał się z Sylwią a ona wyszła za Alonsa. Nie będę streszczać.
Wracając do mojej myśli przewodniej. Piszę cztery opowiadania i piąte mamy w planach. Uważam, że raz w tygodniu jest wystarczający. Z dwóch powodów. Pierwszy to taki, że ja sama jako czytelniczka wielu blogów, bardzo nie lubię jak ktoś produkuje rozdziały taśmowo i nic z tego nie wynika. Uwierzcie mi, że lepiej jest potrzymać czytelnika w niepewności, żeby chciało mu się czytać kolejne rozdziały. Drugi powód jest taki, że ja też poza blogami mam życie prywatne i inne sprawy na głowie. Nie kwitnę 24 godziny przed komputerem a jestem osobą pracującą.
* Trzecia wątpliwość to taka kiedy pojawiają się opowiadania.
Mam mniej więcej podane dni tygodnia w które powinny pojawiać się części.
I tak według porządku:
Wtorki - Obsesja
Czwartki- Pigmalion
Piątki- Siostrzyczki 
Nie określiłam sobie dnia w którym będę publikować Ensueno.
Podejrzewam że będzie to niedziela lub poniedziałek. Zobaczę jeszcze jak usystematyzuje mi się pisanie.
Zastrzegam sobie obsuwy czasowe. W odróżnieniu od innych nie piszę całego opowiadania i nie tnę, żeby publikować sobie co tydzień. Każdy rozdział jest pisany w tym samym dniu w którym go publikuję, inaczej nie umiem. Moja wena działa na takich a nie innych warunkach. Jeśli jest jakaś obsuwa to przeważnie z racji tego, że nie ma mnie w domu i nie mam możliwości napisania rozdziału. Przeważnie są to dwu- trzy dniowe zaległości.
Dłuższe nieobecności są ogłaszane wcześniej.

* Na koniec zostawiam sobie informację dotyczącą Waszej twórczości.
Czytam wszystko co otrzymuję na SPAM, gdyż jestem osobą uczciwą i sama też nie piszę do szuflady. Jednakże denerwują mnie osobniki, które piszą li i wyłącznie dla komentarzy i wymagają ode mnie skomentowania swojej twórczości a wręcz żądają!
Naprawdę dziennie mam do przeczytania kilka historii i czasami też jestem zmęczona i nie mam weny na komentarz. Piszę przede wszystkim dla siebie bo bardzo to lubię i to mnie odpręża. Pewnie, że cieszę się że Wam się podoba i lubię sobie poczytać komentarze, nawet jak coś komuś nie leży. Po to są, żeby dyskutować.
Także niektórym polecam odrobinę dystansu do twórczości i zrozumienia dla innych.
Komentarze są mile widziane, ale nie są konieczne! Chociaż nie ukrywam, że motywują do dalszego pisania.

Na tym kończę mój przydługi wywód. Życzę Wam wszystkich udanych wakacji i dużo weny!
                                                         Buziaki Fiolka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz